[Desenvolupament] Bug al servidor d'estadístiques - parser.php

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim feb 28 09:00:47 CET 2012

Hola Pau,

Avui mirant les versions de sistemes operatius que fan servir els
usuaris del Catanalitzador m'ha sobtat veure que la versió menor de
service pack era 5 ó 6 quan jo sempre he vist 0. Veure captura de
pantalla que adjunto.

He vist que tenim un bug al parser.php[1] que fa que les dades es
guardin malament a la base de dades per aquest camp. En concret al codi:

//Operating
$result->OSMajorVersion = $xml->operating['OSMajorVersion'][0];
$result->OSMinorVersion = $xml->operating['OSMinorVersion'][0];
$result->SPMajorVersion = $xml->operating['SPMajorVersion'][0];
$result->SPMinorVersion = $xml->operating['OSMajorVersion'][0]; <-- BUG!

Fixa't com a SPMinorVersion l'estàs assignant OSMajorVersion en comptes
de SPMinorVersion. Horror!!!

Pots si us plau esmenar-ho en producció i actualitzar el PHP que tenim
al git[1]?

Un cop ho tinguis esmenat, caldria executar un update de totes les dades
que tenim fins ara per possar el camp SPMinorVersion a 0 que és el valor
més habitual. Sinó quan fem anàlisis de sistemes operatius les
agrupacions no sortiran bé.

Digue'm si et cal cap ajuda.

[1]
https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/Server/parser.php