[Desenvolupament] Versió preliminar amb Google Chrome

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu feb 26 23:24:18 CET 2012

En/na Xavi Ivars ha escrit:
> Hola,
>
> Després de la /hackaton/ que hem fet hui amb el Jordi Mas, acabe
> d'actualitzar la versió /latest/ del Catalanitzador, i ara ja canvia la
> llengua de navegació al Google Chrome.
>
> Podeu provar-lo baixant-lo des d'ací
>
> https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/bin/latest/CatalanitzadorPerAlWindows.exe?raw=true
>
> No és cap versió estable: encara falta fer-li moltes proves, però per a
> que m'ajudeu a comprovar si hi ha cap errada.

Bona feina Xavi!!!

A la llista de coses[1] he apuntat algunes coses que cal fer:

Configura la llengua de navegació del Chrome

* Cal fer una descripció per l'acció
* Afegir una descripció funcional de l'acció[2]
* Proves unitàries
* Provar-ho amb perfils remots (canviem el perfil local, és fa un merge?)

Qualsevol cosa em dius

Jordi,

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Coses_a_fer#Coses_a_fer