[Desenvolupament] Versió preliminar amb Google Chrome

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu feb 26 12:14:18 CET 2012

Ja em sembla correcte que ho faci així. D’aquesta forma, si per qualsevol motiu se’m desconfigurés el català com a locale, entenc que el Chrome seguiria sortint-me en català, oi?
He fet el procés en la màquina que et comentava, amb el Chrome obert, i tot correcte: me ‘ha tancat el Catalanitzador, i ha fet el procés.

Josep M.

From: Xavi Ivars
Sent: Sunday, February 26, 2012 12:06 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament]Versió preliminar amb Google Chrome

El 26 de febrer de 2012 10:23, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:

  He instal·lat el Chrome en un Windows 7 Ultimate SP1 de 64 bits, amb Office 2010 SP1 de 64 bits, i IE 9, tot ell catalanitzat.
  Després d’instal·lar-lo, el Chrome ja em surt per defecte amb interfície en català, i llengua de navegació en català (adjunto captura1.jpg)
  Li passo el Catalanitzador, i em sla finestra del pas 2 diu “Configura la llengua de navegació al Google Chrome” amb una marca negra de “Seleccionada i preparada per executar-se” (adjunto captura2.jpg)
  De moment he aturat el Catalanitzador per comunicar-vos-ho (ho sigui que no he fet el procés fins al final). Adjunto log.
  No hauria d’haver sortit amb marca verda de “Ja s’ha realitzat anteriorment en aquest ordinador”?

Bé, en aquest cas funciona com cal (de moment) ja que quan instal·les el Chrome no té definida cap llengua de navegació, i utilitza la de la interfície com a llengua de navegació. Per tant, el Catalanitzador el que fa és afegir el català com a llengua de navegació a les preferències.

Quan el catalanitzador canvie també la llengua de la interfície (en una propera versió) ja faré eixa comprovació i si no té definida llengua de navegació i la interfície està en català apareixerà com a "Ja s'ha realitzat anteriorment"

Gràcies!

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >