[Desenvolupament] Versió preliminar amb Google Chrome

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
diu feb 26 12:08:19 CET 2012

El 26 de febrer de 2012 10:38, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:

>   Una altra cosa rara...
> Un Windows Vista Ultimate SP0 de 32 bits. No duu Office. No duu Chrome.
> Executo el Catalanitzador i em surt amb marca negra (Seleccionada i
> preparada per executar-se) l’opció Configura la llengua de navegació al
> Google Chrome.
> Com pot ser, si no hi ha instal·lat cap Chrome?
> Aturo el Catalanitzador en el pas 2. Adjunto log.

Crec que ja sé quin és l'error.

Intentaré solucionar-lo avui i pujar una nova versió corregida.

Gràcies!

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >