[Desenvolupament] Versió preliminar amb Google Chrome

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu feb 26 10:38:13 CET 2012

Una altra cosa rara...
Un Windows Vista Ultimate SP0 de 32 bits. No duu Office. No duu Chrome.
Executo el Catalanitzador i em surt amb marca negra (Seleccionada i preparada per executar-se) l’opció Configura la llengua de navegació al Google Chrome.
Com pot ser, si no hi ha instal·lat cap Chrome?
Aturo el Catalanitzador en el pas 2. Adjunto log.

Josep M.

From: Xavi Ivars
Sent: Saturday, February 25, 2012 8:44 PM
To: desenvolupament
Subject: [Desenvolupament] Versió preliminar amb Google Chrome

Hola,

Després de la hackaton que hem fet hui amb el Jordi Mas, acabe d'actualitzar la versió latest del Catalanitzador, i ara ja canvia la llengua de navegació al Google Chrome.

Podeu provar-lo baixant-lo des d'ací

https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/bin/latest/CatalanitzadorPerAlWindows.exe?raw=true

No és cap versió estable: encara falta fer-li moltes proves, però per a que m'ajudeu a comprovar si hi ha cap errada.

Salutacions,

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >