[Desenvolupament] Versió preliminar amb Google Chrome

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu feb 26 10:23:36 CET 2012

He instal·lat el Chrome en un Windows 7 Ultimate SP1 de 64 bits, amb Office 2010 SP1 de 64 bits, i IE 9, tot ell catalanitzat.
Després d’instal·lar-lo, el Chrome ja em surt per defecte amb interfície en català, i llengua de navegació en català (adjunto captura1.jpg)
Li passo el Catalanitzador, i em sla finestra del pas 2 diu “Configura la llengua de navegació al Google Chrome” amb una marca negra de “Seleccionada i preparada per executar-se” (adjunto captura2.jpg)
De moment he aturat el Catalanitzador per comunicar-vos-ho (ho sigui que no he fet el procés fins al final). Adjunto log.
No hauria d’haver sortit amb marca verda de “Ja s’ha realitzat anteriorment en aquest ordinador”?

Josep M.

From: Xavi Ivars
Sent: Saturday, February 25, 2012 8:44 PM
To: desenvolupament
Subject: [Desenvolupament] Versió preliminar amb Google Chrome

Hola,

Després de la hackaton que hem fet hui amb el Jordi Mas, acabe d'actualitzar la versió latest del Catalanitzador, i ara ja canvia la llengua de navegació al Google Chrome.

Podeu provar-lo baixant-lo des d'ací

https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/bin/latest/CatalanitzadorPerAlWindows.exe?raw=true

No és cap versió estable: encara falta fer-li moltes proves, però per a que m'ajudeu a comprovar si hi ha cap errada.

Salutacions,

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >