[Desenvolupament] Catalanitzador: Efecte col·lateral no esperat? Gimp (GTK+)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic feb 22 11:11:12 CET 2012

2012/2/22 Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com>

> El 22 de febrer de 2012 9:19, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Fet. Cap programa més?

Tots els que usen el locale. Segurament tots els de Gtk com ara el Dia,
Tomboy, l'Inscakpe, etc. Caldria provar-ho.

> Aquí jo no puc tocar-hi res (i millor que no ho faci...)

Un cop el text del Rebost sigui més final hem de demanar al Pau que
ho actualitzi. El Pau havia marcat la tasca com fet però l'he posat de nou
com a pendent[1]

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Coses_a_fer#Lloc_web