[Desenvolupament] Catalanitzador: Efecte col·lateral no esperat? Gimp (GTK+)

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dic feb 22 10:08:49 CET 2012

El 22 de febrer de 2012 9:19, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Cal millorar la descripció del Rebost per explicar això amb més detall:
>
> http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Catalanitzador_per_al_Windows

Fet. Cap programa més?

> Així com també després la de la web:
>
> http://catalanitzador.softcatala.org/

Aquí jo no puc tocar-hi res (i millor que no ho faci...)

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces