[Desenvolupament] Creació de pàgina d'estadístiques del catalanitzador

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dic feb 22 09:52:54 CET 2012

El 22 de febrer de 2012 8:02, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit:

> Inicialment vaig plantejar-li al Jordi això:
>
> Instal·lacions (per dia/setmana/mes/any)
> Versions del windows sobre les quals s'ha instal·lat
> Percentatge de catalanització de les instal·lacions
> Programes catalanitzats/més catalanitzats

Sí, una cosa molt important és diferenciar entre Windows XP, Vista i
7; Office 2003, 2007 i 2010; i IE 6, 7, 8,  9. En nombres absoluts, i
en % dins de cada categoria (% de XP dins de Windows, % d'Office 2003
sobre el total d'Office, per exemple).

Per veure on focalitzar més les proves.

Gràcies,

--