[Desenvolupament] Estadístiques Catalanitzador

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dic feb 22 09:25:32 CET 2012

Al 21/02/12 23:36, En/na Marc Belzunces ha escrit:
> El 20 de febrer de 2012 11:48, Toni Hermoso Pulido
> <toniher a softcatala.cat>  ha escrit:

> Ara mateix el Catalanitzador surt al Top20 de portada. Però en canvi
> els paquets dels Office mostren uns nombres equivalents als del mes
> passat.
>
> Em podeu dir quin nombre de les baixades dels Office corresponen al
> Catalanitzador? Amb el que diu la BBDD del Rebost, no l'altra.
>
> És per assegurar-nos que els enllaços són correctes i la cosa funciona
> com està previst.

Hola Marc,

M'ho apunto a les coses personals per fer.
http://www.softcatala.org/wiki/Usuari:Toniher

Miraré que això sigui més versàtil i menys intervenció meva o d'altres
amb accés al servidor per un futur. Potser amb dades setmanals al wiki
en comptes de mensuals.

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat