[Desenvolupament] Catalanitzador Versió 0.98 - candidata

dim feb 21 23:38:11 CET 2012

Al 21/02/2012 20:10, En/na Jordi Mas ha escrit:

> No entenc el que vols dir Jordi.
>
> Ara mateix apareix al nom de l'acció si aquesta està escollida i
> llavors cal acceptar la llicència per continuar.
Ah, l'asterisc apareix al nom d'acció?
Com que tinc les accions que requereixen llicència ja aplicades, jo veig
això:

És a dir, NO veig cap asterisc a cap nom d'acció.
M'estàs dient que l'asterisc del nom d'accions només apareix quan les
accions estan en estat "Seleccionada i preparada per executar-se"?
Si és així, té gaire sentit amagar l'asterisc del nom quan l'acció ja
està aplicada? O valdria la pena mostrar l'asterisc igualment per molt
que estigui aplicada? Al capdavall, els controls de "Mostra les
llicències" igualment estaran inhabilitats si l'usuari no ha d'acceptar
llicències.

Apart d'això, valdria la pena també inhabilitar el control de text
"Llicències de programari" amb tota la resta de controls? Potser ja ho
havies provat i havies decidit deixar-lo activat...

Food for thought.
salut
jordi s