[Desenvolupament] Catalanitzador: Efecte col·lateral no esperat? Gimp (GTK+)

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dim feb 21 22:19:25 CET 2012

Hola,

El 21 de febrer de 2012 20:04, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com> ha
escrit:

> Ei gent,
>
> Al Twitter m'han dit que després d'aplicar el Catalanitzador, el GIMP
> s'ha posat en català. Hi comptaveu?
>
> Ho podeu provar l'equip de proves?
>
> Quines aplicacions importants més hi ha basades en GTK+?
>
> Si és el comportament normal, ho hauríem de posar al web com a
> programes que també es catalanitzen. El GIMP és prou important.

El gimp probablement farà servir el codi del sistema per mostrar un idioma
o altre. Per això s'ha canviat!