[Desenvolupament] PMF del Catalanitzador

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dim feb 21 21:35:33 CET 2012

El 21 de febrer de 2012 20:38, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Ep gent,
>
> Basat amb alguns comentaris de la llista i de Racocatalà[1] he començat una
> llista de preguntes més freqüents del Catalanitzador:
>
> http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/PMF

A la pàgina principal del Projecte del Catalanitzador aquestes pàgines
haurien d'estar enllaçades. Jo cada dia vaig més perdut amb la wiki, i
no trobo el que cerco ;-(.

Si algú ho pot fer... (el Mas i jo estem força atrafegats). Al Rebost
ja posaria en Informació addional el PMF o altres pàgines rellevants
de cara a a l'usuari.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat