[Desenvolupament] Trobada de desenvolupament del Catanalitzador - dissabte 25 de febrer

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dll feb 20 19:45:33 CET 2012

El 20 de febrer de 2012 19:13, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com> ha
escrit:

> El 20 de febrer de 2012 15:23, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com> ha
> escrit:
> per
> que és

> No hi ha cap tren-llit per anar més tranquil?

El problema és que de Benissa a València només puc anar en cotxe, i està a
120km.

La única opció és eixa, cotxe a les 5 de la matinada + tren a les 6.40... :S
--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >