[Desenvolupament] Estadístiques Catalanitzador

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dll feb 20 11:48:17 CET 2012

El 20 de febrer de 2012 10:36, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com> ha escrit:
> El 20 de febrer de 2012 10:10, Toni Hermoso Pulido
> <toniher a softcatala.cat> ha escrit:

> Perquè no hi hagi dubtes. No em refereixo a la base de dades interna
> del Pau, sinó si estan funcionant correctament els enllaços al sistema
> d'estadístiques del Rebost des del Catalanitzador. Si els enllaços
> tenen el format correcte.
>
> Disculpa la insistència, forma part del sistema de proves de tot plegat.

Entès Marc,
cap problema en insistir.
simplement que les dades que s'obtindran al rebost i a l'altra base de
dades (que serviran per a la web d'estadístiques i seria associada als
logs), han de ser coherents unes amb les altres.

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat