[Desenvolupament] Estadístiques Catalanitzador

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dll feb 20 10:36:35 CET 2012

El 20 de febrer de 2012 10:10, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat> ha escrit:

> Hola Marc,
>
> s'estan recollint dades.
> Tot i així, mentre no tinguem el lloc web d'estadístiques, potser caldria
> quedar a una hora amb alguns dels testers que tenen diferents sistemes a mà
> i jo anant mirant al moment què s'actualitza als registres.

Perquè no hi hagi dubtes. No em refereixo a la base de dades interna
del Pau, sinó si estan funcionant correctament els enllaços al sistema
d'estadístiques del Rebost des del Catalanitzador. Si els enllaços
tenen el format correcte.

Disculpa la insistència, forma part del sistema de proves de tot plegat.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces