[Desenvolupament] Creació de pàgina d'estadístiques del catalanitzador

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dll feb 20 09:22:14 CET 2012

El 19 de febrer de 2012 12:36, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit:

> Algú podria dedicar-s'hi? Ja tinc muntat el codi php necessari per enviar
> les consultes sql, només cal crear les consultes, es reben les dades i
> dibuixar una taula o gràfic. Un exemple del que hi ha fins ara podeu vore'l
> a:
>
> http://catalanitzador.softcatala.org/stats.php
>
> No cal que siga tan guai, simplement podeu mostrar taules amb el resultats.

Aquestes dades són reals? Perquè no tenen sentit: el total d'accions
que se superposen no pot ser 100%.

Les dades haurien de ser en barres, cada barra sobre el 100%.

Mola,
--
Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/