[Desenvolupament] Catalanitzador: cosa rara amb Win7 SP1 64bits

diu feb 19 18:20:40 CET 2012

Al 19/02/2012 16:17, En/na Jordi Mas ha escrit:
> En/na Jordi Serratosa ha escrit:

> Hola Jordi,
>
> Tens accés a aquesta màquina? Vull dir, si fes una versió que penso ho
> corregeix, ho podríes provar en aquest Windows de nou?
Sí, tinc accés a la màquina (ara mateix, remotament).

> Respecte al paquet d'idioma. Saps si aquesta persona ha intentat
> instal·lar mai el paquet d'idioma català o si en el passat el va
> tenir? Potser va actualitzar el Windows d'una versió que el tenia?
Aquestes màquines van venir amb el Windows7 preinstal·lat. El Windows no
es va actualitzar d'una versió anterior. No sé si la persona va intentar
instal·lar el paquet de català, i segurament ella tampoc ni se'n recordarà.

> El tema del paquet d'idioma del IE 9 un escenari possible és que
> tingui el paquet d'idioma instal·lat de l'IE 9 però com aquest només
> es mostra si tens el paquet d'idioma del Windows, que el tinguis però
> no es mostri. Si tens accés a la màquina fora bo mirar si ha Panel de
> Control > Programas Características > Ver actualizaciones instalades,
> fora bo mirar si té "Internet Explorer 9 CA-ES" paquet d'idioma  o
> similar.

Quant a l'IE9: Correcte, a "Actualizaciones instaladas" veig que té
instal·lat el LIP català de l'IE9:

Sobre el paquet de Windows, ni a "Actualizaciones instaladas" ni a
"Programas y características" no hi trobo cap referència al LIP català
per al Windows. Però si vaig a_ Panel de control > Configuración
regional y de idioma > pestanya Teclados e idiomas, hi veig informació
reveladora:

O sigui que sí que té el LIP català instal·lat, tot i que no hi veig cap
referència al paquet a la llista de programes/actualizacions instal·lats.

En resum, el Catalanitzador tenia raó: els paquets ja estaven
instal·lats, però no "actius".
Ara no vull tocar més la màquina perquè hi ha coses obertes, però demà
miraré de passar les accions de configurar idioma i teclat i, en teoria,
la interfície hauria de canviar al català sense baixar cap paquet.

salut
jordi s