[Desenvolupament] Estadístiques Catalanitzador

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
div feb 17 11:38:52 CET 2012

Hola gent,

El 16 de febrer de 2012 22:14, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Hola Marc,

> El que fa el Catanalitzador està documentat aquí:
>
> http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Descripci%C3%B3_funcional#Integraci.C3.B3_amb_el_Rebost
>
> Estaria bé que el Toni fes algunes proves bàsiques. Al log queda registre de
> totes les URL.
>
> Sinó, com a part del procés de la versió 1.0 es farà. Encara no he tingut
> temps d'actualitzar-lo

Si el temps m'ho permet, aquest cap de setmana he de fer-li una ullada
a diferents aspectes pel darrere del Rebost (aquest inclòs).
Ja miraré de documentar allò rellevant a mesura que ho faci.

> Ara mateix per les estadístiques tenim previst això:
>
> http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Coses_a_fer#Informes_d.27.C3.BAs
>
> Estaria bé que afegeixes això que comentes.
>
> En Pau ha de treballar en això quan pugui, té quelcom preliminar fet, però
> millor que ho comenti ell.

Amb això cal interacció amb el Rebost (a nivell de base de dades,
bolcats o potser servei web JSON millor?) Hem d'anar parlant-ho amb en
Pau.

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat