[Desenvolupament] Estadístiques Catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij feb 16 22:14:05 CET 2012

Hola Marc,

> Ei gent,
>
> Disculpeu la insistència, però com que no tinc cap dada, em vull
> assegurar: heu comprovat que funciona tot els sistema d'estadístiques
> del Catalanitzador amb el Rebost?

El que fa el Catanalitzador està documentat aquí:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Descripci%C3%B3_funcional#Integraci.C3.B3_amb_el_Rebost

Estaria bé que el Toni fes algunes proves bàsiques. Al log queda
registre de totes les URL.

Sinó, com a part del procés de la versió 1.0 es farà. Encara no he
tingut temps d'actualitzar-lo

> Em podeu dir quantes descàrregues del Catalanitzador portem? Als
> paquets de Microsoft, quantes descàrregues provenen del
> Catalanitzador? Són coherents les dues dades?
>
> D'altra banda, com veieu que al web del Catalanitzador hi hagi un
> comptador de descàrregues a l'estil de quan surt el Firefox? A mi em
> sembla molt interessant. "Ja se l'han descarregat XXXXX usuaris" o una
> cosa així.

Ara mateix per les estadístiques tenim previst això:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Coses_a_fer#Informes_d.27.C3.BAs

Estaria bé que afegeixes això que comentes.

En Pau ha de treballar en això quan pugui, té quelcom preliminar fet,
però millor que ho comenti ell.