[Desenvolupament] Estadístiques Catalanitzador

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dij feb 16 10:25:32 CET 2012

Ei gent,

Disculpeu la insistència, però com que no tinc cap dada, em vull
assegurar: heu comprovat que funciona tot els sistema d'estadístiques
del Catalanitzador amb el Rebost?

Em podeu dir quantes descàrregues del Catalanitzador portem? Als
paquets de Microsoft, quantes descàrregues provenen del
Catalanitzador? Són coherents les dues dades?

D'altra banda, com veieu que al web del Catalanitzador hi hagi un
comptador de descàrregues a l'estil de quan surt el Firefox? A mi em
sembla molt interessant. "Ja se l'han descarregat XXXXX usuaris" o una
cosa així.

Salut,

PD: Estem treballant en l'escenari de presentar oficialment el
Catalanitzador (roda de premsa) la setmana del 19 al 23 de març.

--
Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat