[Desenvolupament] Bànners pel Catalanitzador

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dll feb 13 10:22:52 CET 2012

El 12 de febrer de 2012 22:32, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Ep gent,
>
> Vaig parlar amb l'Anna que està portant el tema de fer la imatge del
> Catalanitzador i li vaig comentar que la Carme podria intentar donar un cop
> de mà en la part de disseny. Va comentar que li semblava força bé perquè
> l'Anna té força poc temps.
>
> Llavors, la Carme està fent un postgrau de disseny i per agafar una mica de
> practica s'ofert voluntàriament a fer aquests baners. Sense cap compromís,
> vull dir, si no agraden no passa res.
>
> A veure que us semblen, si cap que us agradi més. Té temps per
> [...]

Sobre el disseny general, m'agraden els dos darrers, amb el català
ondulat i les barres a l'estil feix de llum.

Ara bé, sobre el missatge:

- Crec que la marca a ressaltar és "Catalanitzador". Hauria de sortir
al text, ja que és el que hauria de quedar a la ment del receptor.

- La segona idea que crec que hauria de quedar és que "El
catalanitzador posa en català el teu ordinador de forma molt
senzilla". No dic que aquest hagi de ser el text exacte, però l'anunci
hauria de transmetre aquesta idea. Ara mateix el text de l'anunci no
transmet cap idea a fer, és una afirmació.

- Per al nostre web no importa que la nostra marca (logo SC) sigui tan
gran, però si s'ha d'incloure en llocs webs de tercers, o el logo es
fa més petit o el treiem.

- Un cop definit aquest primer bàner, n'hi hauria d'haver formats més
petits. No tothom estarà disposat/podrà posar un bàner tan gran.

Els meus cinc cèntims,

--
Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/