[Desenvolupament] Lloc web del catalanitzador... ara sí

Anna Barberà abarbera a gmail.com
dll feb 13 11:00:06 CET 2012

Pau,

aquest vespre et passo indicacions d'estils. Ara no puc.
Principalment el tipus de lletra per als textos hauria de ser l'Arial.
I pels títols l'Arial narrow (que potser es podria posar en img)

Anna

El 13 de febrer de 2012 10:54, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: