[Desenvolupament] Lloc web del catalanitzador... ara sí

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dll feb 13 10:33:20 CET 2012

Hola,

El 13 de febrer de 2012 10:09, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com> ha
escrit:

> El 12 de febrer de 2012 22:01, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit:

> que
> >

> No veig bé els tipus de lletra ni al Chrome ni al Firefox (Windows 7).
> En canvi, la cosa millora a l'IE 9. Addicionalment, tinc la sensació
> que el text està un pel comprimit en l'eix horitzontal.
>
> Suggereixo posar el mateix tipus de lletra que a Softcatalà o Softvalencià.

El tipus de lletra és un concret que va posar l'Anna al disseny. Això
requereix aplicar algunes coses que amb navegadors antics no es veu bé. De
tota manera, podem posar l'Arial que ja hi ha per defecte i au cacau.

Salut,

Pau