[Desenvolupament] Codi Piwik per al web del catalanizador

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
diu feb 12 22:31:57 CET 2012

Al 12/02/12 22:23, En/na Jordi Mas ha escrit:
> En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:

> No sóc partidari de posar @softcatala perquè llavors tindrem un munt de
> posts automàtics a aquesta adreça que farà més difícil seguir-la.

Els posts automàtic et refereixes als correu?
Puc entendre no fer-ho per al programa, però al lloc web tampoc crec que
sigui tant d'allau.
En tot cas, això és quelcom que han de valorar els gestors del compte
del Twitter (entenent el grau de molèstia que pot representar-los-hi).
Personalment crec que és una oportunitat perquè més gent se subscrigui
al canal de @softcatala i puguin conèixer futures notícies nostres.

Els meus cinc cèntims,
--
Toni Hermoso Pulido