[Desenvolupament] Lloc web del catalanitzador... ara sí

Pau Iranzo paulists a gmail.com
diu feb 12 21:56:22 CET 2012

Hola,

El 12 de febrer de 2012 21:05, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> En/na Pau Iranzo ha escrit:

> Gràcies Pau, mola!!!
>
> Ara amb IE es veu bé.
>
> He creat una punt d'errades:
>
> http://www.softcatala.org/**wiki/Projectes/Catalanitzador_**
> per_al_Windows/Coses_a_fer#**Lloc_web<http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Coses_a_fer#Lloc_web>
>
> I sota tot el que hem anat dient i que he vist que no està corregit. Si
> tens cap dubte o cal més detall sobre qualsevol dels punts m'ho dius.

He canviat la descripció per adaptar-la a la del Rebost, però no és
exactament igual (he hagut de traure algunes paraules per poder encabir-ho
tot).

Estic acabant de resoldre la resta d'apunts que has comentat.

Salut!

Pau