[Desenvolupament] Codi Google Analytics

Pau Iranzo paulists a gmail.com
diu feb 12 21:35:37 CET 2012

Hola,

El 12 de febrer de 2012 21:11, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> En/na Pau Iranzo ha escrit:
>
>  Hola,

> Hola Pau,
>
> En la meva poca experiència amb Analytics un codi diferent fa que les
> estadístiques estiguin separades quan ens interessa que estiguin agregades
> a les de Softcatalà. Després per pàgina, com fem amb el traductor, podem
> veure els detalls d'aquella secció que ens interessi.
>
> Quin són els avantatges d'usar un codi Analtyics diferent en aquest cas?

Bé, en realitat depèn de la configuració inicial que s'haja fet a l'hora de
crear el codi. Google et demana si faràs servir el codi per a un domini o
per a domini + subdominis. Sé que el codi canvia. No sé com es va crear el
codi inicial del Google analytics.

Jo veig bé ajuntar-ho tot, però caldria assegurar que ja s'ha fet així en
altres subdominis.

Salut!

Pau