[Desenvolupament] Lloc web del catalanitzador... ara sí

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu feb 12 21:05:35 CET 2012

En/na Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> Gràcies a l'ajuda del Toni he pogut acabar amb els problemes del web amb
> l'IE. S'ha de dir que tot i que en un principi la cosa podria
> considerar-se cosa de l'IE, la realitat és que la culpa és de la resta
> de navegadors que corregeixen automàticament els errors que cometem els
> desenvolupadors web (duplicació d'etiquetes, per exemple).
>
> Ara la pàgina es veu bé a l'IE8-9 i a la resta de navegadors. A l'IE7
> m'ha comentat el Toni que no s'acaba de veure bé. He de mirar-m'ho.

Gràcies Pau, mola!!!

Ara amb IE es veu bé.

He creat una punt d'errades:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Coses_a_fer#Lloc_web

I sota tot el que hem anat dient i que he vist que no està corregit. Si
tens cap dubte o cal més detall sobre qualsevol dels punts m'ho dius.