[Desenvolupament] Lloc web del catalanitzador... ara sí

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
diu feb 12 15:13:00 CET 2012

Al 12/02/12 15:00, En/na Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> Gràcies a l'ajuda del Toni he pogut acabar amb els problemes del web amb
> l'IE. S'ha de dir que tot i que en un principi la cosa podria
> considerar-se cosa de l'IE, la realitat és que la culpa és de la resta
> de navegadors que corregeixen automàticament els errors que cometem els
> desenvolupadors web (duplicació d'etiquetes, per exemple).
>
> Ara la pàgina es veu bé a l'IE8-9 i a la resta de navegadors. A l'IE7
> m'ha comentat el Toni que no s'acaba de veure bé. He de mirar-m'ho.

Hola Pau,

en comptes de fer CSS específics per a l'IE < 8, una solució ràpida, i
que recomano, és emprar coses com:
http://code.google.com/p/ie7-js/

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat