[Desenvolupament] Lloc web del catalanitzador... ara sí

Pau Iranzo paulists a gmail.com
diu feb 12 15:00:25 CET 2012

Hola,

Gràcies a l'ajuda del Toni he pogut acabar amb els problemes del web amb
l'IE. S'ha de dir que tot i que en un principi la cosa podria considerar-se
cosa de l'IE, la realitat és que la culpa és de la resta de navegadors que
corregeixen automàticament els errors que cometem els desenvolupadors web
(duplicació d'etiquetes, per exemple).

Ara la pàgina es veu bé a l'IE8-9 i a la resta de navegadors. A l'IE7 m'ha
comentat el Toni que no s'acaba de veure bé. He de mirar-m'ho.

http://catalanitzador.softcatala.org

Salut!

Pau