[Desenvolupament] Catalanitzador 0.97 - canvis XP

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dis feb 11 11:40:56 CET 2012

Ho he provat als 3 Windows XP de què disposo: un SP1, un SP2 i un SP3
A tots 3 ha anat perfecte! S'han catalanitzat tots 3 al 100%, incloent-hi el
"locale"

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Saturday, February 11, 2012 11:14 AM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Catalanitzador 0.97 - canvis XP

En/na Josep M. ha escrit:
> Sí, confirmat: els dos quadres de diàleg que jo esmentava es tanquen
> automàticament, i la catalanització es fa al 100%

Molt bé, això és un avanç important ja que un 46%[1] dels usuaris que es
connecten a Softcatalà a Windows usen Windows XP.

Respecte a les errades[2] que tenim obertes, respecte aquesta:

"En Windows XP 3, en algunes ocasions, el canvi de locale no s'aplica
correctament."

Encara la pots reproduir o està solucionada?

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/CatalanitzadorPerAWindows/PlaDeProves_Version1.0
[2]
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Coses_a_fer#Errades