[Desenvolupament] Catalanitzador 0.97 - configurar llengua IE

div feb 10 22:49:45 CET 2012

Al 10/02/2012 22:39, En/na Jordi Mas ha escrit:
> En/na Jordi Serratosa ha escrit:

> Si al registre[1] no hi ha llengua configurada per l'Internet Explorer
> agafa la del locale i la mostra. Fixa't que per la captura és veu que
> el locale si que el tens en català.
>
> Llavors, el que fa el Catalanitzador és dir que cal que s'executi per
> deixar establerta el català per si de cas en la clau corresponent i
> que no depengui del locale. Afegiré més detall al LOG per saber quan
> succeïx per aquest cas.
>
> [1] Clau del registre Software\Microsoft\Internet
> Explorer\International\AcceptLanguage no existent o buida

You're absolutely right about the locale. El comportament del
catalanitzador en aquest cas és correcte.
Si fas que es detecti aquest cas, també és bo que el catalanitzador
"fixi" el català al registre, o sia que realment potser no tocaria res
de la forma en què ho fa ara (no sé si volies modificar-ne el
comportament...)

Reverteixo la màquina virtual per provar el diàleg del CD...
I'll report back.

salut
jordi s