[Desenvolupament] Catalanitzador 0.97 - canvis XP

div feb 10 22:41:22 CET 2012

Al 10/02/2012 21:53, En/na Jordi Mas ha escrit:
> En/na Jordi Serratosa ha escrit:

> Hola,
>
> El handle de la finestra no es pot fer servir perquè és un
> identificador que es genera cada cop. El text tampoc perquè canvia
> d'idioma a idioma (Windows francès, etc). Faig servir la classe i els
> identificadors de controls que té.
>
> El problema és que hi ha dos capses de diàleg: la que surt al canviar
> el locale i la que li surt al Josep M. amb el paquet d'idioma. Per la
> primera fa fem el cancel·la, la segona l'ha de reproduir per poder
> afegir-ne support.

Ep Jordi
Ara ho he vist més clar:
Hi ha 2 tipus de diàlegs:
1) El que et *demana el CD*, per exemple:

2) El que et diu que *falten fitxers*:

He comprovat que el catalanitzador ara mateix reacciona amb el tipus de
diàleg 2)

En algunes accions, apareix el dialeg 1 i, quan fas clic a Aceptar,
apareix el diàleg 2.
Però a vegades apareix directament el diàleg 2.

Ara mateix he passat el catalanitzador amb un munt d'accions per fer
(totes menys l'Office) i quan m'ha sortit el diàleg 1 (demana CD),
després de comprovar que no reacciona, he fet "_Aceptar_" i m'ha sortit
el diàleg 2 que el catalanitzador ha "neutralitzat" correctament.
En una altra acció ha tornat a passar el mateix: m'ha demanat el CD, li
he tornat a dir "Aceptar" i el catalanitzador ha tornat a "neutralitzar"
el diàleg 2.

Queda pendent, doncs que el catalanitzador sàpiga "neutralitzar" el
diàleg 1 que et demana el CD.

salut
jordi s