[Desenvolupament] Catalanitzador 0.97 - configurar llengua IE

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div feb 10 22:39:18 CET 2012

En/na Jordi Serratosa ha escrit:
>   Ep Jordi
> Anava a fer proves en una màquina virtual XP 3 amb el latest per veure
> això dels diàlegs, però he vist el següent:
> - He executat el catalànitzador i m'ofereix (entre d'altres) "Configura
> català a l'IE", però veig que a l'IE ja hi tenia configurada només el
> català:
>
> - He desseleccionat totes les altres opcions i només he deixat aquesta
> (per veure què feia) i m'ha dit que ha fet el 50%
> - T'adjunto el log de l'execució (CatalanitzadorPerAlWindows-1-NOMES
> CONFIGURA LLENGUA IE.log)
> [...]

Si al registre[1] no hi ha llengua configurada per l'Internet Explorer
agafa la del locale i la mostra. Fixa't que per la captura és veu que el
locale si que el tens en català.

Llavors, el que fa el Catalanitzador és dir que cal que s'executi per
deixar establerta el català per si de cas en la clau corresponent i que
no depengui del locale. Afegiré més detall al LOG per saber quan succeïx
per aquest cas.

[1] Clau del registre Software\Microsoft\Internet
Explorer\International\AcceptLanguage no existent o buida