[Desenvolupament] Catalanitzador 0.97 - canvis XP

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div feb 10 22:31:41 CET 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Executada la versió en un Windows XP SP3 + IE v8, que abans fallava. A
> l'executar el Catalanitzador:
>
> - Hi surt dos cops un quadre de diàleg que demana el CD. Cap dels dos no
> es cancel·la sol. El procés que segueix el Catalanitzador és:
>
> Baixa el Paquet d'idioma per al Windows
> Executa el Paquet d'idioma per al Windows
> Surt un quadre de diàleg (captura1.jpg)
> Després d'esperar-me 5 minuts, cancel·lo manualment.
> Baixa el Paquet d'idioma per a l'Internet Explorer
> Executa el Paquet d'idioma per a l'Internet Explorer
> Configura el català com a llengua del sistema
> [...]

Moltes gràcies Josep M!

Resulta que hi ha dos quadres de diàleg i aquest no el teníem en compte.
He actualitzat la versió a latest. Si ho pots tornar a provar i
confirmar si et funciona.

Gràcies!