[Desenvolupament] Versió final? del web del Catalanitzador?

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu feb 5 10:46:46 CET 2012

En/na Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> Ja he implementat els canvis que vam comentar:
> http://catalanitzador.softcatala.org/
>
> Respecte al tema de les estadístiques, ara mateix ho tinc fotut. No tinc
> gaire temps i no sé quan tindré :(

Ep Pau,

Els meus comentaris:

- Amb Internet Explorer 8 la disposició d'elements a la pàgina no té res
a veure amb altres navegadors. Sent una aplicació per Windows, i a més
amb la quota d'ús que  és crític que és vegi bé amb l'Internet Explorer

- La animació que surt dins del monitor té les captures de pantalla
tallades. No queda bé. Es poden posar les captures de pantalla a mida
completa?

- La descripció del que fa l'aplicació és parcial. Aconsello usar la de
la fitxa del Rebost[1].

- Pots revisar les coses a fer[2] i esborrar les que estiguin ja fetes?

Bona feina,

Jordi,

[1] http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Catalanitzador_per_al_Windows
[2]