[Desenvolupament] Hashtag per al catalanitzador

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu feb 5 08:52:42 CET 2012

Jo sóc partidari de #Catalanitzador per deixar més caràcters disponibles
per a qui vulgui piular sobre el "Catalanitzador per al Windows"...

Josep M.

El diumenge 5 de febrer de 2012, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit:
> Hola,
>
> Estic fent els canvis als botons del twitter i estic fent que el hastag
del catalanitzador aparega directament quan es comparteix.