[Desenvolupament] Alerta: Windows XP SP2 no validat no es catalanitza

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div feb 3 18:38:43 CET 2012

Hola Josep,

Correcte, els paquet no Catalanitzan si el Windows no es catalanitza perquè
els paquets no funcionen.

Ho tinc a la llista de coses a fer[1]:

"Els paquets d'idioma del Windows comproven si la còpia de Windows és
original, sinó no s'executen. Caldria mirar quin lògica apliquen a cada
versió i afegir aquesta comprovació com a prerequisit. "ç

Gràcies Josep M.

Jordi,

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/CatalanitzadorPerAWindows/CosesAFer#Coses_a_fer