[Desenvolupament] Alerta: Windows XP SP2 no validat no es catalanitza

Josep M. josep.m8 a gmail.com
div feb 3 15:43:48 CET 2012

Hola,

Havia fet una sèrie de proves amb un WXP SP0 i un WXP SP3, donant per suposat que els restants (SP0 i SP2) també anirien bé.
Ara se m’ha acudit provar un WXP SP2, obtingut d’internet, amb la darrera versió del Catalanitzador.

Resultat: no catalanitza el sistema!

Adjunto log

Josep M.

PS. Suposo que és un problema de la validació del paquet, ja que si l’executo manualment diu: “Per instal·lar el paquet d’interfície de català del Windows, abans cal que valideu la còpia del Microsoft Windows. La validació [...]”. Això és el que té fer servir còpies d’origen dubtós... Bé, només ho dic perquè ho sapigueu! M’imagino que si tens un WXP legal no donarà aquest problema. Vaig a veure si trobo un CD original que tenia per alguna banda.