[Desenvolupament] Errades conegudes de la darrera versió

Josep M. josep.m8 a gmail.com
div feb 3 14:05:50 CET 2012

1. WIndows XP SP3 de 32 bits
No executa correctament llengua del sistema. Reinicio l'ordinador i segueix
havent-hi l'espanyol com a llengua del sistema. Torno a executar el
Catalanitzador, a seleccionar l'opció, i segueix igual. Per tant, falla.

2. Windows XP SP2 de 64 bits
Comprovat amb la darrera "latest". Ja no s'executa.

3. Windows Server Enterprise 2008 SP2 de 32 bits
Executo la darrera "latest". Em deixa seleccionar 5 opcions, com ja t'havia
dit. T'adjunto el log.

Josep M.

El 3 de febrer de 2012 9:20, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: