[Desenvolupament] Errades conegudes de la darrera versió

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div feb 3 09:27:22 CET 2012

Hola Josep M.,

> Jordi, ja em diràs quines investigacions més vols que faci...
> Ara vaig a posar-me a explorar el comportament dels Office (que els tinc
> abandonats!)

Estaria molt bé fer una bateria de proves d'IE ja que és l'acció amb més
combinatòria:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/CatalanitzadorPerAWindows/Descripci%C3%B3_funcional#Paquet_d.27idioma_per_a_l.27Internet_Explorer

En concret, comprovar que:

- El comportament que hem definit com a correcte és el correcte. Per
exemple, si estem assumint que "En Windows XP no es pot seleccionar
l'acció ja que l'IE 6 catalanitza com a part del paquet d'idioma" això
que assumim és correcte i el Windows i l'IE es comporten així.

- Que el programa és comporta tal com és descrit a la documentació
funcional.

I el més important, que funciona.

Si t'ho pots mirar i fer proves, seria fantàstic.

Gràcies,