[Desenvolupament] Errades conegudes de la darrera versió

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div feb 3 09:20:23 CET 2012

Hola Josep,

Els logs han estat molt útils.

> En un Windows XP SP3 de 32 bits s'executa i permet triar 5 coses: paquet
> d'idioma per al Windows, paquet d'idioma per a l'IE, llengua sistema,
> llengua escriptura i llengua navegació, però només n'executa
> correctament 4. No executa correctament llengua sistema: XP_Pro_SP3_32bits

Alguns cops m'he trobat que el Catalanitzador diu que una acció no s'ha
executat bé però si que s'ha executat bé realment.

Saps si en aquest cas la llengua del sistema la va canviar realment a
català o va fallar?

> En un Windows XP SP2 de 64 bits s'executa i permet triar 3 coses:
> llengua sistema, llengua escriptura i llengua navegació, però només
> n'executa correctament 1. No executa correctament llengua sistema ni
> llengua escriptura: XP_Pro_SP2_64bits

Un dels canvis d'aquesta versió és que no deixaríem executar en XP 64
bits. Resulta que el Windows XP de 64-bits s'identifica d'una manera
diferent (diu que és versió 5.2) en comptes de 5.1 que són tots els XP.

Ja ho he arreglat. Si ho pots tornar a provar amb la versió de latest.

> En un Windows Server Enterprise 2008 SP2 de 32 bits s'executa i permet
> triar 5 coses: paquet d'idioma per al Windows, paquet d'idioma per a
> l'IE, llengua sistema, llengua escriptura i llengua navegació, però
> només n'executa correctament 3. No executa correctament paquet d'idioma
> per al Windows ni paquet d'idioma per a l'IE:
> 2008Server_Enterprise_SP2_32bits

Aquí es detecta com a Windows Vista i no pas com a Windows 2008. No sé
perquè passa. En Windows 2008 no hauríem de deixar escollir el paquets
d'idioma del Windows ni IE, però això passa perquè el Windows no es
detecta bé.

Si pots baixar-te la versió de latest, tornar-la a executar, i enviar-me
de nou el Log. Registra una mica més d'informació. A veure si entenc
perquè no es detecta bé la versió.

> A més a més dels logs, repassa la captura de pantalla que t’he fet de
> cada sistema.
>
> Josep M.

Gràcies, també és força útil.

Nota: He actualitzat la versió a latest, qualsevol prova tornar-la a
baixar, gràcies.