[Desenvolupament] Errades conegudes de la darrera versió

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dij feb 2 11:19:03 CET 2012

Nova llista de proves...

Baixat El Catalanitzador des de
https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/bin/latest/CatalanitzadorPerAlWindows.exe?raw=true
a les 8 del matí del 2 de febrer del 2012 (fitxer de 498 kB)

Correcte:

En un Windows Vista Ultimate SP2 de 64 bits s'executa i permet triar 3
coses: llengua sistema, llengua escriptura i llengua navegació. Les executa
correctament totes 3.

En un Windows 7 Ultimate SP0 de 32 bits s'executa i permet triar 4 coses:
paquet d'idioma per al Windows, llengua sistema, llengua escriptura i
llengua navegació. Les executa correctament totes 4.

En un Windows 7 Ultimate SP0 de 64 bits s'executa i permet triar 4 coses:
paquet d'idioma per al Windows, llengua sistema, llengua escriptura i
llengua navegació. Les executa correctament totes 4.

Jordi, ja em diràs quines investigacions més vols que faci...
Ara vaig a posar-me a explorar el comportament dels Office (que els tinc
abandonats!)

Josep M.