[Desenvolupament] Versió del Catalanitzador pre-0.97, primera edició

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dic feb 1 17:32:06 CET 2012

Hola Jordi,

Jo ho deixaria així:

Prerequisits:

   - Generals
      - Si el sistema operatiu no és Windows XP, Windows Vista o Windows 7
      es mostra un error explicant que el sistema no és compatible.
      - Si l'Internet Explorer no és 6, 7 8 ó 9 en 32 bits o bé 9 en 64
      bits es mostra un missatge dient que la versió és desconeguda.
   - IE 6
      - En Windows XP no es pot seleccionar l'acció ja que l'IE 6
      catalanitza com a part del paquet d'idioma
   - IE 7
      - En Windows XP cal seleccionar el paquet d'idioma de Windows per
      poder-ho seleccionar. En Windows Vista no es pot seleccionar
l'acció ja que
      l'IE 7 catalanitza com a part del paquet d'idioma.
   - IE 8
      - En Windows XP i Windows Vista cal seleccionar el paquet d'idioma de
      Windows per poder-ho seleccionar. En Windows 7 no es pot seleccionar
      l'acció ja que l'IE 8 catalanitza com a part del paquet d'idioma.
   - IE 9
      - En Windows Vista i Windows 7 cal seleccionar el paquet d'idioma de
      Windows per poder-ho seleccionar

Nota: Es considera que els següents casos no són possibles:

   - IE 6 sota Windows Vista ja que aquesta versió de Windows ve amb IE 7
   - IE 7 sota Windows 7 ja que aquesta versió de Windows ve amb IE 8
   - IE 9 sota Windows XP ja que no és compatible

El 1 de febrer de 2012 16:30, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: