[Desenvolupament] Versió del Catalanitzador pre-0.97, primera edició

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic feb 1 16:30:27 CET 2012

Hola Josep M.,

El paquet de catalanització de IE 7 només s'aplica en Windows XP, en 7 el
Catalanizador et diu que has d'instal·lar el paquet d'idioma de Windows
perquè és catanalitzi.

He documentat la lògica que segueix el Catalanitzador i quins prerequisits
exigeix:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/CatalanitzadorPerAWindows/Descripci%C3%B3_funcional#Paquet_d.27idioma_per_a_l.27Internet_Explorer

Si hi ha alguna cosa que no et quadra m'ho comentes.