[Desenvolupament] Integració del Catalanitzador amb el Rebost

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dic feb 1 11:27:27 CET 2012

El 1 de febrer de 2012 11:10, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com> ha escrit:
> El 1 de febrer de 2012 11:01, Toni Hermoso Pulido
> <toniher a softcatala.cat> ha escrit:

> Sí, la idea és:
>
> - Que les descàrregues del Catalanitzador es comptin a les
> estadístiques del Rebost (tant des de catalanitzador.softcatala.org
> com des de la fitxa del Rebost), i per tant que sigui públic.
>
> - Que les descarregues dels paquets que es facin a través del
> Catalanitzador es comptin com si fossin de les fitxes del Rebost, i
> per tant que siguin públiques.
>
> Internament, que es pugui destriar en les estadístiques del Rebost si
> [...]

Perfecte.

En conclusió, l'URL
http://baixades.softcatala.org/?url=http://www.softcatala.org/pub/softcatala/catalanitzador/office2007/office2007-lip.exe&id=3511&catalanitzador=1
caldria que fos:

http://baixades.softcatala.org/?url=http://www.softcatala.org/pub/softcatala/catalanitzador/office2007/office2007-lip.exe&id=3481&mirall=catalanitzador&so=win32&versio=1.0
La versió i la ID és la que veig a:
http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Paquet_catal%C3%A0_per_al_Microsoft_Office_2007
Per a 64 bit es pot emprar win64

Amb això ja poden generar-se els URL per al Catalanitzador.
Comprovaré personalment que apuntin allà on toca.

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat