[Desenvolupament] Versió del Catalanitzador pre-0.97, primera edició

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dic feb 1 09:15:01 CET 2012

Sobre el ie7lip-x86-CAT.exe:

Me l'acabo de baixar de:
http://www.softcatala.org/pub/softcatala/catalanitzador/InternetExplorer/ie7lip-x86-CAT.exe

L'he intentat instal·lar sobre un Windows Vista prèviament catalanitzat el
SO, amb un IE v7 incorporat (és el que duu el Vista per defecte). El
problema és que a l'executar el paquet de catalanització del Windows Vista
ja es catalanitza el IE V7 que porta incorporat. Per tant, per al Windows
Vista, jo diria que no li cal el ie7lip-x86-CAT.exe.
Per altra banda, si s'intenta executar el ie7lip-x86-CAT.exe, es
desempaqueta correctament, però després diu: "Espacio de almacenamiento
insuficiente para procesar este comando" i després "La instalación no ha
finalizado"

Al vespre ho provaré en un Windows XP a veure què passa...

Josep M.