[Desenvolupament] [Forum] MS Office 2013

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dim des 18 08:01:17 CET 2012

Hola,
El 16 de desembre de 2012 16:37, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:

>   Curiosament, i malgrat el que deia en el meu anterior correu-e, dins de
> l’MS Word 2013, sí que hi ha l’opció “valencià” a l’hora de definir la
> llengua d’un fragment de text...
>

> I a més a més apareix amb la marca de verificació al costat, com si
> estigués instal·lat.
> Però no canvia, per exemple, “meva” per “meua”
> A més a més, si el selecciones com a idioma del fragment de text, quan ho
> tornes a mirar, està seleccionat l’idioma com a català.
> Per tant, aparentment, el valencià només hi surt com a sinònim de català,
> i remet al corrector català.

Completament lògic i ben fet per part de Microsoft. La idea és que el
corrector de microsoft accepte 'meua' com correcte, cosa que no ha fet fins
ara.