[Desenvolupament] Secció Mac i iOS

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dll des 17 12:10:49 CET 2012

Cap problema!! Si a la llista hi ha a banda d'usuaris programadors serà perfecte (perquè: hi haurà algú que programe en mac, no?).

Una salutació,
Pau Sellés i Garcia
pau.selles a josoc.cat

El 17/12/2012, a les 11:38, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> va escriure: