[Desenvolupament] Secció Mac i iOS

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dll des 17 11:19:53 CET 2012

El 17 de desembre de 2012 8:54, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> En/na Pau Sellés i Garcia ha escrit:

> A casa tenim un Mac (Macbook Pro 13) i un iPad. No som grans usuaris.
>
> A softcatalà hi ha una llista de Mac[1]. Potser en algun moment té sentit
> moure la conversa allà que pot haver-hi usuaris interessats.

Hola,

tot i no ser la meva plataforma principal, tinc MacBook Pro a casa i
MacBook a la feina.
+1 per moure la discussió allà. Hi ha uns 160 subscrits ara mateix.

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat